Tuesday 10 January 2012

kenangan terindah

assalamualaikum.

semua early 2012 ni.
smua dok pakat pasang azam baru.
tapi aku bukan nak cite pasai tahun 2012 ni.
tapi nak cite 2011 ni mcm2 dah berlaku!

tahun 2011.

*byk tgk movie and utube haha

* banyak call umah bile berjauhan and byk sgt2 shopping dekat uk for my family and for myself. 

first time pergi cheshire oaks kitorang shopping sakan yaw for winter preparation.

*menari di khalayak rmai!!!!!!!!!!!!! ni smua org mmg x caye sbb aku ni mmg KAKU! maluuuu



* tahun ni gak paling banyak saye buat online shopping! hehe cotton traders, ebay, argos, harrods burton, peacock, buku pon shopping online taw  and macam2 lagi la. xleh list byk2. nnti org kata BeLagak hahaaha

*tahun ni gak saye banyak berjalan kaki! and bertambah sakit bile bawak 10 buah buku teks! hahaa guess what kat UK x naik berat. but smpai malaysia sumpah naik 7 kilos! :((((((((((((

* saye banyak dengar cite pasal saka, hantu, setan and jin! huhuhu and kat tmpat kitorang duk kat wrexham. hantu die satu family taw!!!

* tahun ni paling byk kali saya memasak! yeahhhhh!! bleh kawen dah! hahaha this is my popular dish. poyo tak heehhe.



*banyak gak kenal org macam rupe...dari macam2 negara and macam2 negara. experience yg plg xdapat dilupakan!! yg plg best. our bestie. emma luscombe and anak die jacob hehe :))

taaadaaaa jellie! <3

*aku banyak jejalan. west bromwich, wolverhampton, oxford, birmingham  ( semua dalam satu malam pastu dah xlarat g swansea haha), snowdonia, stonehenge, london, manchester, madrid, rome, sabah again. aduyai lepas ni JIMAT. takde duit.

* abg aku kawen bulan april  mase Easter break smpat aku balik 2 minggu.



* and x lupe jugak my best friend engaged! hugsss

congrats teha si mahyun!

*final semster for my hons programme. ade yg muntah monggek study operations management. ada yg buat lempeng ngn sambal ikan bilis (yummayh) sbb pnat study. ade yg tukang makan je. hahaaha

*my big day. graduation day. ALHAMDULILLAH. thank u everyone especially my parents, siblings, family, my dear friends. and bukan je happy sbb graduation but also adik2 dari kpmsi pon ade study kat sane. jmpe dorang mcm rase reunion KPM. hidup KPMSI :)



* tahun 2011 gak bertambah musuh dua orang. hahaha sorang yang laga2 kan orang and another one crik pasai pastu twist2 words pastu dengki ya amat! 

* tahun politik yg banyak berdemo. yg sakit kan mata. yg berpolitik. yg bg opinion. tu xkesah. tapi jgn la smpai sakitkan hati kawan2. tak salahkan jaga hati kawan skit. :)

* owh tahun yg byk sgt nmpak short form. HB la. IMY la. IMYSM la. ARMST (aku rase menyampah sgt taw) hahaha.  grrrrrrrrrrrrrrrr

* mengharungi 9 bulan bersama mereka2 yg tersangat cool. love byk2.



* tahun ni gak nampak banyak kawan2 yg xrapat jadi rapat. my junior kpmsi and also yg same batch yg byk support saye. thank u babes :) 

* digelar MOMMY oleh tharmaruben, danny and simon! haha.

see selalu kene buli taw!!


* yg paling special. ramai kawan2, senior2, junior2, kenalan2 yg bertunang, berkawin and plg seronok skali tengok dorang yg dah ada anak dalam tahun. sorang demi sorang. bertambah rezeki dorang. aminn.

* tahun yg ramai org berpolitik di facebook. bercinta di facebook. menunjuk segala dosa kat facebook. bergado dekat facebook. kutuk mengutuk dekat facebook. tapi facebook tetap jadi pilihan. kenape??? (tanye diri aku sndiri gak hhaaaha)

*first time kene ragut. dipecahkan tingkap. and galaxy tab bnda plg mahal kene curik :( 

gambar peragut selongkar barang aku! bodoh!

*bachelorette party for teha yg da nak kawen bersama KAPAK yg tersayang. mslahnye gmbr takdapat2 lagi ish! love u KAPAK.

saje amek gmbarmahyun masuk stgh haha.


* byk pergi interview but takde luck lagi. :( tapi percaye Tuhan itu maha Adil. insyaAllah ade la rezeki mane2 tu kan kan kan.

*akhir sekali tahun ni aku byk menghabiskn mase membace blog dan berblogging di ulatkebutterfly.blogspot.com

akhir kata. maaf jika ada salah dan silap. kepada smua pihak.
harap yg tak suke aku ni.
just jauhkan diri dari aku 
so sesama tak tambah dosa.

yg support aku.
especially my sister fina and piah.
my family , my life :)

and friends (byk sgt nak sebut)
thank u very much.

xoxo
i love u all la. 

No comments:

Post a Comment