Friday 6 January 2012

im blessed....................

hello.
Alhamdulillah dah sehat skit.

apepun.
after 6 days.
now let me welcome you 2012.
;)


1st January adalah tarikh atok meninggal dulu.
so selalunye mmg 1st jan
akan buat tahlil.
Al-fatihah untuk arwah atok.

so this year.
after 31dec pas magrib.
kitorang as usual.
pergi umah pakcu.
for tahlil and anak pakcu khatam Al-Quran.
Alhamdulillah semuanya selesai.

then. at night.
as what been organized by my sis in law, kak nadia.
kitorang ade movie partayyy.
fireworks??
boringggggg.
haha
dengar bunyi je. malas nak jengah.

okay kitorang tgk dua movie.
first. 
cerita dream house.
second.
the ward.
okay dua2 cerita psycho.
sile tengok ye!!
sangat best.



ni trailer die.
psycho but sedih :(
huhu

and that night.
bukan je tgk movie.
msti la ade snacks kan.
provided by kak nadia.
yipppieeeee.
see. very the colorful kan. polka dot apam and cheese tart by my sis punye bestfren. *search Yabedabedoo Homemade kt fb* kitorang customer tetap die for the tarts!. ade snacks and drinks. 

thats my version of new year.
with my family.
my siblings.
my 2 cousins.
oh, lagi satu.
on the day of 1st jan itself.
lunch.
makan sushi king with my siblings and my best cousie, ijah.
dibelanja oleh my sis yg baru gaji. thank u piah!

and at night.
my big bro punye turn lak belanje.
makan dekat muara ikan bakar.
pfftt nasib booked in advance.
ramai babe.
but sedap.
and cam paling best.
its like family gathering.
smua ada!
sangat suka.
thank u kamal n kak nadia ;)

I am so blessed to have the most fantastic family.
thank u Allah.
Alhamdulillah.


*abaikan perut buncit saya*
love you all.
xoxo

2 comments:

  1. Happy New Year ,sayanggg..... Selamat mengukuhkan kewangan dan kehidupan. Aminnn

    ReplyDelete
  2. happy new year awinnn sygggg. lmbt kan reply. hehe hope awin pon same. smoga hidup berjalan dgn lancar tanpa gangguan hdup lagi :)

    ReplyDelete