Tuesday 29 November 2011

11 untuk ko di 2011


takpayah aku carik cerita.
cerita yg carik aku.
terima kasih la biatch
ko buat aku tau sape concern kt aku.
thanks a lot.

sile tekan read more untuk 11 untuk ko.




1. mak aku kata kalo org panggil gemok tu. org tuh dengki sebab mak bagi ckup makan. Alhamdulillah. aku rase maybe die xckup makan. kesian.

2. aku dah dapat keje. aku dah benti. aku dapat offer lain. aku da reject. haha. smua xkan nak tulis kat fb cam ko? *shameshamenaksemuaorangtau*

3. wahwah berani nye ko. *takutnye aku* berani gile tulis kat status facebook. facebook asal org yahudi, perangai ko pon da mcam yahudi. kalo berani. telefon aku or datang umah aku. bg  salam kat parents aku dulu ye. sebab kite pnuh adab.

4. aku 1cm pon xheran kawan2 aku kutuk aku ke. mengata aku ke. skit pon xheran. at least aku xjadi cam ko. dok padang kpmsi ngn aku. pastu abis kisah budak satu umah ko bertukar tangan. tapi takpe. itu hal umah ko. xske nak bukak pekung org. :)

5. aku xde kutuk tadika permata tapi aku kutuk salah seorang cikgu tadika tu. u know who u are. tadika tu xde salahnye. even kwn aku mak die cikgu tadika. kakak aku pon pnah ade cite2 nak bukak tadika. aku respek sgt. even mak aku pon cikgu. Alhamdulillah :)

6. tak cukup dengan ckp hadis Rasulullah tak boleh pakai dah, mempersendakan Maal Hijrah, kutuk fizikal Tuhan bagi. Astagfirullahalhazim. itu je aku mampu cakap.

7. i am blocking u as my father told me to do so. so ade problem dengan bapak aku ke? ikut hati mmg xnak delete. tapi taksuke la ade biatch dlm friend list. and u are so profesional. ade prob ngn aku tapi delete few of friends. *growupplease*.

8. suruh la 1000 org search aku kat fb. nanti sakit hati lak tgk gmbar aku gi CHINA yg ko teringin nak g tuh.oo ade updated gmbar convo lak. *naktengokke*

9. ko ckp ko attack aku mmg ade sbb sndiri. smpan sbb ko tu. xpenting bagi aku. tapi cara ko ckp da tnjuk sape attack sape. aku honestly dlu dari kpm lg dah tau perangai ko cmane. cmane ko backstab org. bukan students je ckp. lecturer pon ade ngadu kt aku sal ko. i'll keep it to myself.

10. thank u sebab bace my blog. almost 70 yg like post aku. belom lagi yg personally pergi kat aku. dari ko. wat status sndiri, like sndiri *pityyouseekingforattention*. from fb smua org tau ko dgki.  and thank u gak sebab aku dah tau sape yg defend aku. nasihat aku.

11. aku bukannye Allah nak judge sape betul and salah. biar akhirat nanti kite tengok sape betul sape salah. insyaAllah.

dah bace nanti kabo la ye kat facebook, pas dah bace aku nak private blog. aku xske ade bau busuk darah ko kt blog ni. sebab aku xnak persendakan hijrah. aku nak tutup buku lama. ko tuh 1cm pon xbg effect dlm hdup as aku rase ko dah mati pon. so pls jgn carik publisiti murahan lagi ye. dah ramai sgt ckp dorg penah kene benda same ngn ko. bukan satu batch. junior pon ade. dosa sesama manusia, manusia je boleh maafkan. smoga Tuhan bg ko 'sesuatu' untuk cuci dosa ko. amin. terima kasih :))

4 comments:

  1. dunia sekarang pakai tudung xsemestinya elok perangai....kadang2 lagi teruk dari binatang.....

    ReplyDelete
  2. haha do. skang xleh tgk luaran je :)

    ReplyDelete
  3. hikhikhik..mak sukew post ni nok..xpela, now ramai dah tau dia macamana, dia sendiri buka aib dia..chill babe :)

    ReplyDelete
  4. fai.. aib manusia ni Allah da tutup tapi selalunye org lain yg bukak aib org. tapi ni nak aibkan diri. so i dont know what to say. huhu

    ReplyDelete